Forfatter
Tittel
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
Noter Det er forskjellige oppfatninger av hva læring er og hvordan læring foregår. Dette heftet handler om forholdet mellom psykiatriske diagnoser og læring og forfatteren ser på diagnosenes plass i noen av disse perspektivene. Han diskuterer på bakgrunn av eksisterende forskning på området i hvilken grad diagnoser fremmer eller hemmer læring, og forklarer sammenhenger som har betydning for planlegging og gjennomføring av undervisning i barnehage og skole. Til dette presenteres en arbeidsmodell til inspirasjon. Heftet er en del av Dette vet vi om... serien.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001475nam 22003011 4500
*00131843
*008170216s2017 no ar 00nob 9
*015 $a150263306$bBokbasen AS
*019 $bl
*020 $a978-82-05-50236-9$bh.
*025 $a9788205502369
*040 $aBokbasen AS
*0411 $anob$hdan
*0820 $a371.9472$zh$223/nor
*0821 $a371.94$zb$223/nor
*090 $c371.94$dO
*10010$aOverland, Terje$d1940-$jNO$0(NO-TrBIB)90102332$8m
*24010$aDiagnoser og læring
*24510$aDiagnoser og læring$cTerje Overland
*260 $aOslo$bGyldendal Akademisk$c2017
*300 $a67 s.$bfig.$c21 cm
*440 0$aDette vet vi om
*520 $aDet er forskjellige oppfatninger av hva læring er og hvordan læring foregår. Dette heftet handler om forholdet mellom psykiatriske diagnoser og læring og forfatteren ser på diagnosenes plass i noen av disse perspektivene. Han diskuterer på bakgrunn av eksisterende forskning på området i hvilken grad diagnoser fremmer eller hemmer læring, og forklarer sammenhenger som har betydning for planlegging og gjennomføring av undervisning i barnehage og skole. Til dette presenteres en arbeidsmodell til inspirasjon. Heftet er en del av Dette vet vi om... serien.
*574 $aOriginaltittel: Diagnoser og læring
*650 0$aPsykiske lidelser$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aPsykiske lidingar $2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aSpesialpedagogikk$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aSpesialpedagogikk$2Bokbasen AS$9nno
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening